סכין לצבא והשימושים לסכין לחיילים - Army Knife

logo wide

×
 x 

0
סל הקניות
0

סכין לצבא – שימושים והמלצות

נכתב ע"י מערכת אתר סכינים למבינים.

עברת שרשרת חיול, הגעת לטירונות חי"ר שריון או תותחנים. נקלטת בגדוד או ביחידה ועכשיו אתה מחפש סכין או אולר.

סכינים הן ציוד תומך, יעיל ורצוי לחיילים בשטח. איננו מדברים על סכין מטבח או סכין יפני או אולר פשוט – אנו מדברים על סכין טקטית, או אולר טקטי, אשר בעזרתם ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות, כאשר אותה סכין טקטית גם תומכת בפעולות החייל ואף מעצימה את כוחו של החייל ויכולותיו המבצעיות.

חיילים ביחידות מיוחדות וייעודיות מכירים את הצורך בסכין לחיילים. ניתן להשתמש ב סכין טקטית לחיילים למס' מטרות ופעולות:

1.    חיתוך: כמובן שלהב חד מאפשר לנו להשתמש בסכין לחיתוך – כל חייל מכיר את הצורך לחתוך פלנלית כאשר מנקים נשק

2.    יצירת נתיב מעבר בחורש: כאשר אנו זוחלים בחורש עלינו לפלס לעצמנו נתיב בין הקוצים והצמחיה.

3.    שימוש בקת הסכין כפטיש: לצורך תקיעת יתדות באדמה או מסמר בקיר. סכין חיילים טקטית מתאפיינת בקת חזקה בה ניתן להשתמש למגוון צרכים כולל צורך זה.

4.    שימוש בקפא"פ (קרב פנים אל פנים): בדרך כלל אין המדובר על החלק הדוקר של הסכין (הלהב)  - כאמור סכין חיילים (סכין טקטית)טקטית מתאפיינת בקת חזקה וכבד, אשר בה ניתן להשתמש בה כמעצים כח בזמן קרב פנים אל פנים (קפא"פ). ובמקרים קיצוניים אף להשתמש בלהב הסכין, שבד"כ הוא להב ארוך ואימתני ככלי נשק קטלני. אל לנו לשכוח סכין חיילים יכולה לשמש גם ככלי נשק ולכן יש להתייחס אליה בהתאם, בין אם המדובר על סכין שעוצבה לחיילי קומנדו  כמו הפוקס ספרטן ביונט של פוקס או המיילס קומסט טרופר המצויינת של פוקס - מתוך הבנת הצורך בסכין חיילים וסכין טאקטי. ובין אם המדובר בסכין ייעודית כסכין חילוץ, כמו הפייר ברידג' רסקיו של פוקס.

חיל הנחתים  האמריקני, כמו-גם יחידה אריות הים (navy seals)  מעודדים  את חייליהם  להשתמש בסכין לחיילים סכין טקטית מסוג USMC (Us Marin Core).  למעשה סכיני USMC הן הנפקה סטנדרטית לחיילים בחידות לוחמות כסכין טקטית וסכין חיילים בסיסית.

חברת קאבר ידועה מזה שנים כמובילה בתחום הסכינים לחיילים וסכיניה כיכבו בשימוש בזמן קרבות מלחה"ע ה-2, קוריאה, ויטנאם, והמלחמות בעירק ואפגניסטן. במאמר kabar על ציר הזמן, סוקר המאמר את ההיסטוריה של חברת Kabar כיצרן סכינים מוביל ובולט של סכינים טקטיות וסכינים לחיילים.

כיום חברות מתקדמות יותר משמשות בחומרים אכותיים יותר והסכינים התקדמות ברמה ובאיכות, למשל סכיניה של חברת פוקס, המשתמשת בסכיניה בפלדת קובלט N690Co. לחברת פוקס דגמים טקטיים רבים עמו גם אולרים, באפשרותכם לרכוש סכינים בחנות הסכינים שלנו.

אנו מזמינים חיילים להעביר לנו במייל חוויות שימוש ועצות לשימוש בסכין לחיילים. אנא שילחו לנו תמונות, חוויות וסיפורים שלכם משימוש בסכין חיילים בצבא. ניתן לשלוח את המידע אל מנהל התוכן בכתובת: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

טיפ חשוב, תזכרו לאבטח את הסכינים לאפוד שלכם במיתר איכותי ולא קצר מידי.

שיהיה שירות טוב ובטוח, שמרו על חייכם ובריאותכם.

עומר יעבץ ומערכת אתר סכינים למבינים.