כללים מקוצרים לגלישה בפורום סכינים למבינים - Short set of forum rules

logo wide

×
 x 

0
סל הקניות
0

כללי הגלישה בפורום

ברוכים הבאים לאתר "סכינים למבינים".

א.                   אנא הקפידו לקרוא את חוקי האתר לפני הגלישה בו, על מנת לדעת מה מותר, מה אסור, ומה פשוט לא מומלץ לעשות.

ב.                    החותם על כללים אלה חתום כי קרא והבין את הכללים המפורטים של האתר נוסח מפורט

ג.                    שהאמור בהם מהווה תוספת והשלמה לאמור כאן.

כללי הפורום בקצרה הם כדלקמן:

1.                על מנת להיות פעיל בפורום, עליך להירשם. אם אתה רואה דף זה, סימן שעברת משוכה ראשונה זו. רישום מקנה קרדיטים המאפשרים להעלות תכנים.

2.                אין לגלוש בפורום בעילום שם או בשם כינוי ללא ציון בכרטיס האישי את פרטי המשתמש!!!

3.                המידע שנמסר בפורום זה על ידי הגולשים אינו באחריות מנהל הפורום או באחריות אתר "סכינים למבינים" או מפעיליו מדובר על PUBLIC DOMAIN. כל העושה שימוש במידע לצרכיו, עושה זו מרצונו ועל אחריותו הבלעדית.

4.                מדיניות האתר היא כי הפורום מיועד לחברים מעל גיל 18.

5.                חבר שהינו תחת לגיל 18 חייב לגלוש בפורום בהשגחת הוריו או אפוטרופוס ולהציג אישור כזה על פי דרישה.

6.                אין להעתיק מידע שכתב משתמש ולעשות בו שימוש ללא רשות המשתמש מראש ובכתב, העושה כן עובר על החוק ומפר זכויות יוצרים של המשתמש.

7.                אין לשלב בפורום מידע מאתרים אחרים בלא לתת קרדיט לאתר ממנו התקבל המידע הכולל את כתובת הדומיין. חובה זו מוטלת גם בהעלאת תמונות מאתרים אחרים.

8.                אין להעלות לאתר מידע מעליב, פוגע, או שיש בו כדי לגרום נזק לזולת. העושה כן צפוי לעונשים הקבועים בחוק ולתביעה משפטית מהנפגע.

9.                על הגולשים חובה לשמור על שפה נקייה ומכובדת ללא שימוש במילים פוגעות פוגעניות או מעליבות. שפה מזלזלת, קללות והעלבות לא יסבלו פה ויביאו להרחקה לצמיתות ללא התראה.

10.           נא לבצע חיפוש בנושא אותו אתם מעוניינים לשאול, לפני פרסום השאלה בפורום. קחו בחשבון שעוד אנשים סקרנים בדיוק כמוכם וייתכן מאד שהם שאלו כבר וקיבלו תשובות טובות ומנומקות ושווה לקרוא לפני ששואלים.

11.           לפני פרסום פניה או שאלה חובה לבדוק את הנושאים הדביקים, שאלות שיש עליהם תשובה בנושאים הדביקים ימחקו.